karusiek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2006

- dzien dobry, jestesz ladna…poprosze kalsberg…not bad karolina, heee? all for you…

danny po raz kolejny probuje swego polskiego w nadziei na kolacje we dwoje, nie on jeden stara sie jak moze ustrzelic poleczke za barem, ona dzielnie sie broni, usmiecha, odmawia, wykreca, chlopcy i mezczyzni strzalki wypuszczaja, jak na razie bezskutecznie i dobrze, zaraz mnie tu nie bedzie… i dobrze…

cel.jpg
by IkaruS

w niedziele rano znow na stacji leagrave, pociag do londynu kosztuje wiecej niz cala podroz w obie strony do oddalonego o 3 godziny drogi bournemouth, ale co tam, wlasnie rozpoczelam 2 i pol dniowe wakacje i to nad morzem, slonce swieci, muza na uszach, capucino na dworcu, ech zycie…
do king cros, dalej metrem do victoria, piechatka na dworzec i juz widze moj megabus pietrowy klimatyzowany, pan sprawdza potwierdzenie rezerwacji z internetu i juz laduje sie po schodkach na gore, w calym autobusie jest nas moze 15-stka, kazdy wiec sie rozwala na podwojnym siedzeniu obserwujac co za oknem, 3 godzinna jazda po autostradzie wydaje sie chwila w porowananiu z rajdami i przeprawami indyjskimi, jak zwykle angielska nuda…
na stacji koncowej juz witaja mnie znajomi z polski z nowym milusim narybkiem, bormufianie tak na nich wolaja, w domu salatka jarzynowa, ogorki kiszone, polski chleb i piwko, ach w koncu mozna tez gadac po naszemu, plaza 5 minut od domku, slonce, piaseczek, istny sopot po sezonie, laduje baterie na ostatnie 3 tygodnie,
zal wyjezdzac…

malo pisze, ledwo mysle, angielska nuda skutecznie zamulila moje szare, wybaczcie wiec przestoje, ale o czym tu i pisac, ile piw nalalam, jaki mecz ostatnio lecial, co w toalecie znalazlam, opowiesci knajpowe nie naleza do najciekawszych…

bormufianie

G&M&Wa.jpgG&M&W1a.jpg
by IkaruS

ang_DSC_4260.jpg
by IkaruS


  • RSS